ess1902 wrote:lukebrenner wrote:Incredibil, chiar nu-mi vine sa cred ...
OK,poti sa dezvolti te rog putin subiectul ESP ? Ca nu ma prea pricep ...
Multzam ...
Explicatia asta am auzit-o de la un mecanic cu care am discutat problema. Pare logic, in sensul ca esp cind corecteza traiectoria actioneaza frana de la rotile interioare din curba, "tragand" masina pe traiectorie. Evident ca actioneaza mai multe rotile spate. Intrebarea e daca exista astfel de interventii fine ale esp in timpul condusului sportiv care nu activeaza semnalul pe bord. Asta ar fi explicatia logica pentru roaderea placutelor spate. Datorita franarii nu are cum sa fie,pentru ca nu ar avea eficienta sa fie frana mai puternica pe spate.
EBD is integrated in the control module and can be likened with a load sensing valve for the
rear wheel brakes. In order to attain the best possible brake performance, it is essential that
the front and rear wheels are all provided with maximum braking force for all conditions/loads.
The control module regulates the electromagnetic inlet valves so that optimum braking force
is obtained on the rear wheels without them locking before the front wheels under varying
load conditions.
andybumbu wrote:Brasov NMotors tel 0756285147 il bat la curul gol pe Arne al tau suna-i maine si te rezolva de probleme au si Tech2, in rest, nu e nimeni specializat pe saab
gratiann wrote:Si de ce se uzeaza placutele pe spate mai repede?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Return to SAAB seria 9-3 Sport Sedan/Combi/Convertible
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest