Placute de frana pe spate uzate triplu fata de cele pe fata

Discutii despre seria 9-3 '03-Prezent

Re: Placute de frana pe spate uzate triplu fata de cele pe f

Postby manole74 » 14 Jul 2014, 23:32

Andi are dreptate:apeleaza la Nordic Motors si nu vei regreta!
Saab 9-5 Aero 2006 Hirsch
User avatar
manole74
Master
 
Posts: 284
Joined: 10 Mar 2012, 21:47
Location: Bucuresti

Re: Placute de frana pe spate uzate triplu fata de cele pe f

Postby andybumbu » 14 Jul 2014, 23:36

igen, eu vorbesc numai din experiente, fie placute- neplacute sau viitoare :lol: :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Placute de frana pe spate uzate triplu fata de cele pe f

Postby andybumbu » 14 Jul 2014, 23:39

era sa uit, nu-ti comanda uleiul sau altele tu, vorbeste cu ei :idea:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Placute de frana pe spate uzate triplu fata de cele pe f

Postby Mihai » 14 Jul 2014, 23:48

ess1902 wrote:
lukebrenner wrote:Incredibil, chiar nu-mi vine sa cred ...
OK,poti sa dezvolti te rog putin subiectul ESP ? Ca nu ma prea pricep ...
Multzam ...


Explicatia asta am auzit-o de la un mecanic cu care am discutat problema. Pare logic, in sensul ca esp cind corecteza traiectoria actioneaza frana de la rotile interioare din curba, "tragand" masina pe traiectorie. Evident ca actioneaza mai multe rotile spate. Intrebarea e daca exista astfel de interventii fine ale esp in timpul condusului sportiv care nu activeaza semnalul pe bord. Asta ar fi explicatia logica pentru roaderea placutelor spate. Datorita franarii nu are cum sa fie,pentru ca nu ar avea eficienta sa fie frana mai puternica pe spate.


Mai repede e vorba de EBD (Electronic Brake force Distribution) si eventual CDC (Cornering Brake Control). ESP-ul actioneaza foarte rar la mers normal

EBD is integrated in the control module and can be likened with a load sensing valve for the
rear wheel brakes. In order to attain the best possible brake performance, it is essential that
the front and rear wheels are all provided with maximum braking force for all conditions/loads.
The control module regulates the electromagnetic inlet valves so that optimum braking force
is obtained on the rear wheels without them locking before the front wheels under varying
load conditions.
9-3 SS Aero 250 cp by EDS MotorSport
User avatar
Mihai
Master
 
Posts: 358
Joined: 12 Apr 2009, 13:52
Location: Bucuresti

Re: Placute de frana pe spate uzate triplu fata de cele pe f

Postby lukebrenner » 15 Jul 2014, 18:08

andybumbu wrote:Brasov NMotors tel 0756285147 il bat la curul gol pe Arne al tau :lol: suna-i maine si te rezolva de probleme au si Tech2, in rest, nu e nimeni specializat pe saab :evil:


Yo man,
am dat aseara email cu detaii despre masina si exact ce vreau sa fie facut.
Am sunat azi la numarul dat de tine si intra mesagerie, am lasat mesaj daca se poate sa fiu contactat.
Pana acuma nada, zippo, nix :((
Saab 9-3 SportCombi 1.9 TiD Salomon 09/2006
User avatar
lukebrenner
Senior
 
Posts: 163
Joined: 20 Aug 2011, 21:26
Location: Cluj-Napoca

Re: Placute de frana pe spate uzate triplu fata de cele pe f

Postby tony » 15 Jul 2014, 18:59

Mai ia de aici: Calin 0744529467 si Andreea 0729089813.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Placute de frana pe spate uzate triplu fata de cele pe f

Postby lukebrenner » 25 Jul 2014, 08:22

Salutare fratilor ...
Tineti-va bine :) ....
Am ajuns si eu in sfarsit ieri dimineata la Nordic Motors. Andreea super draguta si atenta, se incepe inspectia de catre un mecanic simpatic - Razvan, la care ii spun ca masina are un lag de 1-2 secunde cand porneste de pe loc, si ca un membru al forumului a fixat problema curatand blocul de valve de pe cutia automatic, ceea ce as vrea sa fac si eu.
Facem o proba, Razvan conduce si zice clar ca el NU crede ca e de la cutie. Ne uitam pe forum, vedem post-ul cu pricina si intr-adevar problema acolo era ca masina nu pornea DELOC cand se lua piciorul de pe acceleratie ...
Urca masina pe rampa, se uita cu lanterna si vede un furtun de la turbo ca e destul de afumat.
Vroiam sa fac oricum si un flush de lichid de racier, decci il scoate, da jos bara, da jos radiatorul, scoate galleria de evacuare+turbina si ... surpriza: GALERIA DE EVACUARE CRAPATA / FISURATA ...

Razvan vorbeste la telefon cu Calin care zice ca ansamblul se poate gasi numai impreuna ( eu intrebasem daca se poate inlocui numai galeria pentru ca mi se parea ca turbine se prinde in suruburi de galerie). Cica nu. Na, asta e ... nu ma pricep. Intreb cat costa, frumoasa suma de 300 Euro, used, si vestea devastatoare este ca numai azi primeste ansamblul ( trebuie luat de pe o alta masina ) iar instalarea o face maine ...

Si eu care venisem sa schimb consumabile + placutele ...

Intre timp eu mi-am luat o pensiune in Brasov pentru ieri /azi noapte, acum merg sa imi caut alta pentru seara asta, si maine dupa masa sper sa fie totul ok si s-o pot taia si eu inapoi la Cluj.

Daca e cineva din Brasov si vrea sa cada victima la o bere in seara asta, it's on me cu drag. Ce chestie, mi-am dat seama ca nu cunosc in Brasov chiar pe nimeni ...
Saab 9-3 SportCombi 1.9 TiD Salomon 09/2006
User avatar
lukebrenner
Senior
 
Posts: 163
Joined: 20 Aug 2011, 21:26
Location: Cluj-Napoca

Re: Placute de frana pe spate uzate triplu fata de cele pe f

Postby gratiann » 25 Jul 2014, 10:51

Si de ce se uzeaza placutele pe spate mai repede?


Sent from my iPhone using Tapatalk
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Re: Placute de frana pe spate uzate triplu fata de cele pe f

Postby lukebrenner » 25 Jul 2014, 13:31

gratiann wrote:Si de ce se uzeaza placutele pe spate mai repede?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Mecanicul de la Nordic Motors mi-a explicat ca e principiul franarii la motociclete, ca sa nu te arunce in cap ...
Cica mai intai franeaza cele din spate iar cele din fata asista numai, ca sa fie franarea mai lina.

Face sens daca ne gandim mai bine ...
Saab 9-3 SportCombi 1.9 TiD Salomon 09/2006
User avatar
lukebrenner
Senior
 
Posts: 163
Joined: 20 Aug 2011, 21:26
Location: Cluj-Napoca

Previous

Return to SAAB seria 9-3 Sport Sedan/Combi/Convertible

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest