Page 1 of 1

Regenerare

PostPosted: 19 Apr 2015, 12:40
by claudiuk
Haideti sa vorbim despre regenerarea filtrului de particule prin modalitatile care le cunoastem.
Spre exemplu astazi m-am trezit ca in treapa a 3-a la 2000Rpm ca incepuse sa-si faca regenerare, folosesc numai motorina aditivata Shell nitro iar pe un sector de drum aglomerat nu am putut sa merg constant in treapa a 3-a si am lasat-o intr-a 2-a turata la 3000Rpm. Apoi mi-a aparut eroare ca schimb treapa prea greu.
La iesire din oras am lasat treapa a 4-a undeva la 2600-2800Rpm si procesul de regenerare a fost incheiat.

Intrebarea mea este: care este cem mai usor mod de regenerare?
Si, conducand cu motorul turat, peste 3000 se produce sau nu regenerarea?

Multumesc.

Re: Regenerare

PostPosted: 19 Apr 2015, 13:55
by Dansb
Odata ce senzorul a simtit temperatura optima, poti merge linistit cu 2500-2600 de ture, ideea sa-ti continui mersul pana se finalizeaza. Nu-i nevoie s-o tii in 3000. Eu am lasat-o odata sa se regenereze la ralenti, intr-o parcare, dar a durat mai mult.

Re: Regenerare

PostPosted: 19 Apr 2015, 13:57
by claudiuk
Ma gandesc si eu ca a durat ceva :roll:

Re: Regenerare

PostPosted: 19 Apr 2015, 18:51
by csb
voi de unde stiti cand se regenereaza :?:

Re: Regenerare

PostPosted: 19 Apr 2015, 19:51
by gratiann
Fum albastru, consum mare de carburant, si se simte la puterea motorului si la cum raspunde la pedala. Cuf timpul o inveti


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Regenerare

PostPosted: 19 Apr 2015, 20:30
by csb
Am mai auzit de aceste smene dar " nu le-am prins" din 2009 de cand am masina, de aceea ma intreb.
Regenerare fortata cu Tech2 s-a facut atunci cand am luat si inca una acu cca 3 ani la o revizie. Ma gandesc ca intre timp a mai facut in mers da eu nu am simtit :roll:
No fum colorat, nu lispa putere, nic consum ridicat ( neavand instant cum observi? ca reg nu dureaza o vesnicie) :?

Re: Regenerare

PostPosted: 19 Apr 2015, 21:19
by manolodsv
In mers dureaza cam 20 min, creste consumul mediu, si un relanti la turatie mai mare, zgomot mai accentuat al motorului si la o verificare cu op-com arata cat este de plin si cati km au fost facuti de la ultima regenerare. Din cate stiu eu regenerarea fortata nu este indicata, mai mult de doua nu, intrucat se duce DPF si unul nou costa destul de mult. La mine facea regenerarea la max. 500 km.
Instant consumul il vezi cu o investitie in eSID. Eu am eSID 1 acum nu mai exista, s-a trecut la eSID 2 imbunatatit fata de versiunea noua. Manualul il gasesti pe net .
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=4&ved=0CCcQFjAD&url=http%3A%2F%2Fdoda.se%2FeSID%2FeSID2_newFeatures_rev1_140829.pdf&ei=NwM0VbmfDoPuaJmzgPAC&usg=AFQjCNGY6-6Kq0muyP7df1-SvqBgm_Bs5w&sig2=0MbVodUjo04kWTwgzwF7JQ


sent from my saab 9-3

Re: Regenerare

PostPosted: 20 Apr 2015, 06:08
by Dansb
Nu scoate fum, nu pierde putere, dar creste considerabil consumul instant si, daca te dai jos, simti o caldura puternica venind de sub masina. Inainte cu o zi-doua de regenerare, daca esti atent, poti sesiza usoare intreruperi la ralenti, ca niste ezitari. Am si eu eSID, il tin pe consum instant si vad cand creste consumul - ajunge si la 14_15 l/100 km, iar la ralenti la 4-5 l/h.

Re: Regenerare

PostPosted: 20 Apr 2015, 06:56
by gratiann
Nu da peste cap CIMul si ECUul?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Regenerare

PostPosted: 20 Apr 2015, 17:26
by Dansb
Nu, dar am impresia ca-mi da peste cap parkingheater-ul. Spun asta pentru ca de cate ori scoteam eSID-ul, functiona ph-ul. Pana la un moment dat...
Tu ai ph?

Re: Regenerare

PostPosted: 20 Apr 2015, 17:34
by claudiuk
Iti dai seama foarte usor ca nu mai merge motorul rotund, la ralanti incepe usor sa intrerupa.
Eu am facut acum 2 ani software update la dealer ca aveau oferta iar in tara cand foloseam motorina proasta (OMV) sau mergeam cu motorul subturat se facea regenerarea iar cand iei piciorul brusc dupa acceleratie ai simptomul ca-ti intra in frana de motor, ca in treapta 1.

Re: Regenerare

PostPosted: 02 May 2015, 16:34
by Andrei
Salutare, de cv vreme imi apare ,,filtru de particule full" dupa care s a stins din bord dar masina zici ca ruleaza in Limited performance. Acum la drum de autostrada Buc-Ct de 1 Mai am crezut ca se va regenara dar masina tot nu trage in parametri. Am ajuns in Ct si nici bine nu am intrat in oras si a inceput sa traga in suturi, am ridicat capota si la relanti ziceai ca se ineaca. Am oprit-o putin am pornit iar si dupa 2 minute si-a revenit dar ce crezi, scoate putin mai mult fum . Parca in spatele motorului se aude un fluierat de furtun sau poate mi se pare mie...Colac peste pupaza acum s-a aprins martorul galben ala ca un robinet (check engine ) si masina nu mai tureaza decat maxim 2000 rpm abia merg cu ea de ma claxoneaza toti. Astept un ajutor de la voi, oricum trebuie sa astept pana luni ca acum de 1 Mai nu lucreaza nimeni mai ales aici in Constanta. Daca stiti un service aici in Constanta sau pe cineva care ma poate ajuta va las si un nr de tel. 0758301573 Multumesc!
Va dau detalii pe parcurs

Re: Regenerare

PostPosted: 03 May 2015, 07:23
by gratiann
Probabil facea regenerare cand ai opeito. Urmareste consumul instant prin resetarea deasa a celui mediu


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Regenerare

PostPosted: 28 Jul 2015, 08:42
by hack24_gsm
Andrei wrote:Salutare, de cv vreme imi apare ,,filtru de particule full" dupa care s a stins din bord dar masina zici ca ruleaza in Limited performance. Acum la drum de autostrada Buc-Ct de 1 Mai am crezut ca se va regenara dar masina tot nu trage in parametri. Am ajuns in Ct si nici bine nu am intrat in oras si a inceput sa traga in suturi, am ridicat capota si la relanti ziceai ca se ineaca. Am oprit-o putin am pornit iar si dupa 2 minute si-a revenit dar ce crezi, scoate putin mai mult fum . Parca in spatele motorului se aude un fluierat de furtun sau poate mi se pare mie...Colac peste pupaza acum s-a aprins martorul galben ala ca un robinet (check engine ) si masina nu mai tureaza decat maxim 2000 rpm abia merg cu ea de ma claxoneaza toti. Astept un ajutor de la voi, oricum trebuie sa astept pana luni ca acum de 1 Mai nu lucreaza nimeni mai ales aici in Constanta. Daca stiti un service aici in Constanta sau pe cineva care ma poate ajuta va las si un nr de tel. 0758301573 Multumesc!
Va dau detalii pe parcurs

Andrei, pana la urma ce a avut masina? ai descoperit? A mea are acum exact aceleasi simptome, inclusiv suieratul de care spuneai tu ...

Re: Regenerare

PostPosted: 19 Nov 2019, 09:08
by Dansb
Ultimele regenerari:
1. la 595 km, facuti 80% in oras - saturatie 11% dupa
2. la 1674 km, facuti exclusiv pe autostrada, spre De si inapoi - saturatie 6% dupa
3. la 1069 km, facuti pe autostrada si in oras (760/restul) - saturatie 7% dupa.
Nu-i rau, la 162k km, nu? :P