Page 3 of 5

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 14 May 2014, 21:25
by cipsu
Fain! daca-ti trece prin cap s-o vinzi pe doamna pe mine sa ma intrebi primul te rog :)
Cat te-au costat discurile?

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 14 May 2014, 21:37
by manole74
SI ea ma rasfata cu o placerea condusului oferita! E chit din punctul meu :mrgreen:

Discurile au fost 450 lei/set.

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 26 Jun 2014, 18:58
by manole74
New look!

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 26 Jun 2014, 23:16
by andybumbu
Arata fain+ iti da apasare pe spate :wink:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 26 Jun 2014, 23:21
by manole74
M-ai facut sa zambesc! NU cred ca rostul eleronului e sa sporeasca forta de apasare. Are mai degraba un rol estetic pe care eu il apreciez. Oricum-multumesc :)

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 27 Jun 2014, 06:47
by manolodsv
andybumbu wrote:Arata fain+ iti da apasare pe spate :wink:


Apasa pe fata altora din spatele tau. Oricum vizual da foarte bine.

Sent from my airplane 9-3 SS 2.0 t Hirsch - 88 TAF and ex 9-3 SS TiD 2008 - 08 TAF

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 27 Jun 2014, 10:38
by manole74
Este Hirsh-OEM si a fost la pachet cu inca unul identic ,care este la vanzare pe bazar , daca cineva e interesat! Mie-mi place :mrgreen:


In alta ordine de idei, am reusit sa gasesc etrieri spate de Aero pentru discuri ventilate de 300mm. Ca sa pot comanda linistit discuri, placute si sabotii de frana am nevoie de o serie de sasiu de la un posesor de 9-5 Aero, modelul dupa 2002 sau 3000TDI. Asigur de bunele intentii :!:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 08 Aug 2014, 15:01
by manole74
Dupa o sapatamana in care am fost pieton si masina la Brasov, s-a reusit asa:
- up-gradare frane spate de la 286mm pe disc plin la 300mm pe disc ventilat-toate piesele (discuri, saboti si placute ATE de la Mister auto),completat lichid frana cu Ate Blue Racing si montat furtunele metalice pe spate,
-schimbat caseta aprindere DIC(noua-oem),
-bujii noi ,
-schimbat ventilator aeroterma cu unul sh,
-reparat defectiunea cu codul de eroare 08 de la ACC,
-completat nivel freon in instalatie.

Urmatoarea inverventie o sa fie suspensie(amortizoare, bucsi si ce-o mai fi pe acolo). Deja strang informatii despre Bilstein B12 Prokit si cred ca reprezinta o optiune foarte serioasa. Orice parere pe aceasta tema e binevenita.Vacanta placuta tuturor 8)

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 09 Aug 2014, 01:00
by Evoluzione
Am decis sa-ti raspund direct aici, cel mai bine.

Din cate am inteles eu arcurile de la Maptun sunt un fel de Eibach... Deci diferenta mare intre ele n-ar trebui sa fie. Totusi la pret egal, as opta pentru Eibach, care sunt cel mai mare nume in materie de arcuri ;)

Da, cele Maptun teoretic sunt progresive (au design progresiv), dar e greu sa-ti dai seama daca e pe bune.

PS. E draguta masinuta, sa te tina si sa te bucuri de ea! :D

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 20 Aug 2014, 13:18
by manole74
Multumesc deopotriva pentru raspuns si urari. In alta ordine de idei, am reusit sa schimb vechile injectoare Landi renzo/Lovatto, care erau limitate fizic -cu unele Hanna Blue care tin pana la 240 de cai. Inca sunt la faza de reglaje, dar observ o imbunatatire a performantelor si ma refer strict la reprize de acceleratie. NU e perfect, dar sper sa o aduc unde trebuie!

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 22 Aug 2014, 21:46
by leeloo
Pe vechea masina, un bmw 525i am avut varianta mai blanda de la kitul eibach + bilstein si in speta eibach pro cu amortizoare B8
Totul a fost minunat cat am stat in DE, cand am venit in Ro unde am stat vreo 2 ani pana am plecat iar, Plangeam cu vorbe, ca faceam majoritatea kilometrilor in oras, si era plin de gropi.
Daca faci km multi cu ea urban, eu zic sa te mai gandesti putin.
Drumurile nationale si europene sunt in marea lor majoritate ok, dar prin orase e inca jale..
Poate ai mai mult noroc ca mine si pe la tine e mai bine.

Un alt efect neplacut e aparatia greierilor, care nu prea ii mai scoti.
Nu vreau sa te descurajez, doar iti spun ce am patit pe pielea mea, sa iei o decizie mai informata.
Orice vei alege, amortizoarele te sfatuiesc sa iei bilstein oricum, IN DE aveam garantie la ele 100k km, fata de sachs sau orice alta firma care ofereau doar 50 k.
In romania nimeni nu da oricum garantia asta, dar numai faptul ca totusi ea era dubla fata de orice alta marca spune multe de calitatea constructiei.
De altfel cand am dat masina aveau vreo 90 k km si erau inca la vreo 80 % eficienta.

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 24 Aug 2014, 21:07
by manole74
Majoritatea kilometrilor sunt facuti in regim extraurban(70%), dar mai am tangente si cu drumuri pline de gropane sau amenajate ca la tara ....cu piatra, dehh ca nu suntem chiar asa departe de epoca aia! :mrgreen: NU sunt o constanta, dar nici nu le pot eluda. Vineri m-am intalnit la Nordic Motors cu alt coleg de forum cu un Aero MY08(kraz) si discutam despre posibilitatea de-a achizitiona 2 kituri de Eibach proKit cu B8 . Ramane sa le rumeg mai indeamanunt. Dupa vizita la Brasov, ma bucur c-am rezolvat problemele cu ambreiajul , dar cel mai tare ma bucura perechea de presuri originale Saab-ultima din colectia lui Calin. Sarumana :wink:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 29 Aug 2014, 08:28
by andybumbu
http://www.neobrothers.co.uk/complete-b ... cdce4bba88

mai ieftin nu gasiti niciunde, crede-ma :roll: :idea:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 29 Aug 2014, 09:59
by Hypo
andybumbu wrote:http://www.neobrothers.co.uk/complete-bilstein-shock-absorber-saab-9801-p-2928.html?osCsid=4fb9f18a3652e9ef033746cdce4bba88

mai ieftin nu gasiti niciunde, crede-ma :roll: :idea:

Corect!

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 29 Aug 2014, 12:12
by manole74
Daca mai adaug comisioanele si transportul la kitul de Neo, s-ar putea ca sa fie mai avantajos sa comand din tara....... :wink: Pana acum cea mai buna oferta am primit-o de la RacingNick.......la cca 2800 lei. Eu sper sa gasesc cu 20% mai putin decat oferta lor.